lauantai 16. kesäkuuta 2012

Hyvä Päivä


Oi että, tänään on ollut vallan erinomainen päivä!! Ihanaa, näitä lisää :) Pikkumies yllätti aamulla kiikuttamalla mulle kesken aamupala-touhujen keittiöön yhden vauvalelunsa. Se lelu on ripustettava pehmoheppa, joka soittaa piisiä "Somewhere over the rainbow". Se lelu on mulle "THE lelu", jota ei ikinä koskaan hukata eikä laiteta kiertoon. Se piisi on ihana ja siitä tulee ihania vauvamuistoja mieleen. Mä melkeen räävyn jo kun edes näen sen. No, poika siis toi sen mulle ja halusi syliin. Siinä mä sit istuin keittiön lattialla, poika 1v 7kk vauva-asennossa makuullaan sylissän. Kuunneltiin piisiä uudestaan ja uudestaan. Ja mä räävyin. ja räävyin. Poika kahto mua vähän oudosti ja oli hiljaa, yritin hymyillä välillä, ja vetistelin samalla. Memories, ah, sweet memories. Sillä oli hyvä alottaa päivä.


Hetken kuluttua pikkumies oli jo intopinkeenä lähdössä isän kans rekalla ruokakauppaan. Joo-o. Meillä käydään rekalla ruokakaupassa. Mut VAAN tän kerran, I promise!! :D  Minä sen sijana pääsin hyvän ystäväni ja kummityttömme kans päiväkävelylle tuohon kylälle ystävän luoksen pihakirppikselle. Sää oli suosiollinen, vaikka välillä pilvinen. Myyjiä oli useita ja onnistuin törsäämään kaikki ne 30 € mitä mulla oli mukana. Hyvä reissu siis! Mukaan tarttui pikkumiehelle palapeli ja junarata-lelu. Jääkaapin oven löysin edukkaasti Jääkaappirunoutta-magneetteja ja keittiöön Nedholmin sydän sarjan mukitelineen. Valkoisella sydämellä varustettuna. Ja tietysti lapselle vaatteita.


Varisin edukkaasti löysin siis Polarn o. Pyretin ton raitapaita + housut setin, sekä harmaat housut, POPin myöskin. Lindexin traktoripaidan ja Villervallan limen tähtilakin sain etuosto-oikeudella ystävän kirppiskassista jo viikko sitten :) Äiti on tyytyväinen, toivottavasti lapsikin osaa arvostaa :D

Iltapäivällä sain kylään syöppärijengin. Vietettiin mukava brunssi hetki terassilla, kun aurinkokin sattui sillä hetkellä paistamaan. Tällä kertaa ei "terapoitavaa" löytynyt kovin paljoa.. liekö auringolla vaikutus asiaan :) Seura oli kyllä loistavaa, kuten aina. Kiitos tytöille taas, seurasta ja eväistä :)


Minun osuus tarjoiluista oli Kinkku-ananaspizzakka, jonka resepti löytyy Kinuskikissalta.

Tän lisäksi tein Rukiisia lohileivoksia, joista en nyt jostain syystä saa kuvaa tähän ladattua. Näkyvät kyllä tuossa ylimmässä ekassa kuvassa. Resepti niihinkin herkkuihin Kinuskikissalta tästä.

Nyt on sitten massut täynnä herkkuja, ja saunan jälkeisessä olotilassa olla möllötellään. Josko tästä könyäis sohvalle leffan pariin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti