torstai 24. marraskuuta 2011

ätsiupärskis.



Jokohan tämä bloggaus NYT onnistuis.. Mulla on ollut hieman teknisiä ongelmia tän läppärin kans. Kaikki mahdolliset taikatemput oon tehny, mut rupee tuntuun siltä että pitää viedä huoltoon, kun omat taidot ei näköjään riitä. Kun tökkii niin sitte TÖKKII!

Mutta asiaan, nyt on kuulkaa niin hirveen törkee flunssa iskeny ettei mitään rajaa! Oikeesti, en oo ainakaan kahteen vuoteen ollu sairas ja nyt tuntuu että sitten senki eestä.. nenä vuotaa ja silmät vuotaa ja aivastuttaa.. ja.. valivali. Tein päivällä ruoaksi jauhelihakeiton ja maustoin sen aika reilulla kädellä valkosipulia. Hyvin tuntu Teletapillekin uppoavan, jospa tuo luonnon antibiootti estäis häntä sairastumasta tähän samaan ällötykseen. Ja luonnollisesti mulla alkais ylihuomenna "joulutontun-duuni" töissä. Oon nimittäin luvannut mennä viikonloppusin jeesaamaan nyt ennen joulua. No, kun tässä on jo pari päivää rääsätty, niin ehkä tää huomiseks helpottaa.. Hope so!

Vähän on joulujuttuja kaiveltu esiin. Ja joululauluja kuunneltu. Vielä kun sitä lunta sais, kiitos..


Oon harrastanut netissä "ikkunashoppailua" ja löytänyt aivan ihania kankaita joululahjaompeluksia varten =) Toiveita otetaan vastaan...! Mitenköhän saan kuvia julkaistua täällä "salaa" ettei lahjansaajat arvaa... :D















Ja muutakin kivaa on luvassa: rakas ystäväni pyysi minua tekemään tyttärensä ristiäisiin täytekakun!! Ihanaa :) Koristeluideoita on jo muutamia, mutta yksityiskohdat on vielä sopimatta täytteestä lähtien. Onneksi aikaa on vielä muutama viikko.

Ja parit ompelukset. Tää eläinpaita on 74cm. En oo vielä osannu päättää meneekö myyntiin vai omaan käyttöön... =) Oon tehny jo Teletapille 80cm paitoja, kuten esim. tää alla oleva tähtipaita on jo käytössä (on muuten ruskea, ei musta, niinkuin kuvassa näyttää). Mut jotenki noi 80cm ei nyt kuitenkaan vielä "istu" oikeen kauniisti. Eli pitää tehdä vielä muutamia 74cm hänellekin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti